Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Världen är full av utmaningar.....

Av Tin - 5 februari 2009 21:29

....Så även här på bloggen!

Jag har fått en utmaning av Singo att berätta åtta saker om mig själv. Ja ha, vad ska jag skriva då...hmmm.......


Ska bara hälla upp en kopp kaffe medan jag fundera på vad jag ska skriva.


Så där, nu ska jag skriva och ni ska få läsa....håll i hatten! för nu kommer det!



Jag har fyra barn i två "kullar", två bonusbarn, två barnbarn, två hundar men bara en man tack och lov!


Jag är glad och skämtsam men kan bruka allvar när det krävs och pratar med lätthet med kända och okända människor.


Jag är en person man gärna kommer till med sina bekymmer för att jag är en bra lyssnare och dömer inte någon. Låter som om jag vore en präst!


Jag älskar att spela teater och står gärna på scen.

Senast spelade jag "Berit" som var en bedrövlig arbetskamrat. Skulle mer än gärna vara skådespelare i en storfilm.


Jag är självlockig och det tycker jag inte om. Går jag ut i regnväder får jag värsta pudelfrissan och hur snyggt är det?


Jag har inte så många riktiga vänner. Med riktig vän menar jag en person som jag kan prata om allt och vet att det stannar där. Tyvärr finns det alldeles för få så sådana personer!

Personer som säger en sak och menar något annat genomskådar jag snabbt. Det går inte att lura mig så lätt.


Jag byter förmodligen bil lika ofta som du firar jul! Min mans fel eller det är ganska kul. Vill ha en cab i sommar!


Jag har skrivit en bok!











 
 
Singo

Singo

6 februari 2009 10:24

Ja, Jo... Detta är nog DU! "Det var det hele!" som man säger i dansk film....

http://singo.bloggagratis.se

 
Sussie

Sussie

6 februari 2009 10:26

Halkade in här från Anns hundar :)
Blir ju jättenyfiken på vad du har skrivit för bok?
E oxå självlockig så jag gillar torrt väder ;)
Ha en bra dag!

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

6 februari 2009 11:45

BOK?? Vilken då?? Berätta!!
Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards