Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Fullt ös på IKEA!

Av Tin - 1 februari 2009 17:34


God Söndagskväll!


Hoppas ni har haft en bra dag med söndagspromenad,

söndagsstek och en sådan där skön "lägga upp benenvila" efter maten.


Promenaden var det första vi gjorde i morse, vi har ju hundar. En bra start på dagen är att dricka ett glas vatten och sedan en promenad på minst 45 min och sedan äta en bra frukost när man kommer hem. Då har man ökat förbränningen för dagen. Ett bra sätt om man vill komma i form.


Sedan drog vi till IKEA. Jag tänkte att jag skulle pynta i mitt "hundrum" där jag har trimbordet. Det ska vara ett "roligt" rum med lite färger som piggar upp mig när jag står där och försöker reda ut toviga pälsar, ha ha


Jag började med "hundrumpor" som är krokar att ha på väggen och färgen jag valde var turkos/blå.

Det blir snyggt till ljusbruna väggar och sedan var det bara att leta efter fler turkosa saker.

Badlakan till hundarnas bad och hyllor att ställa div. "bra att ha till hundsaker". 


En spegel och några ramar att måla och sätta in bilder på Lisa och Harry, ja varför inte.


En vit gardin för att släppa in så mycket ljus som möjligt så jag ser bra när jag ska klippa klorna, det är ju en fördel.

En bra början med att få mitt hundrum mysigt i alla fall.


Ja, som ni förstår har jag varit på språng hela dagen och någon stek blev det inte heller utan skräpmat på Burger King. Men som sagt, min förbränning fick en bra start på morgonen;) så hamburgaren är borta för länge sedan. Måste ju intala mig det i alla fall.


Visst är det färgglatt


 
 
Lena

Lena

1 februari 2009 18:37

IKEA är väl en underbar affär!

Ha en trevlig kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

1 februari 2009 18:50

Det blir skit snyggt! Harry och Lisa kommer att stå som små ljus på trimbordet och bara njuta. Lycka till!

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

1 februari 2009 19:03

Hej Tin och tack för ditt Voltarentips, mannen har precis smörjt in mig med Eeze
och jag hoppas att det ska släpa lite

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards