Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Kan vi börja äta snart?

Av Tin - 21 januari 2009 18:02


Medan jag väntar på att lasagnen ska bli färdig kan jag väl sätta mig här en liten stund.

Det är nog det enda vettiga jag gjort i dag kan jag tro. Att laga mat alltså.


Men hur stor lust har man i detta tråkiga vädret? Jag kände för att vara lat och då har jag också varit det och dagen blir vad man gör den till.


Nu väntar jag bara på att mannen ska komma hem så vi kan äta. Men som vanligt kommer det väl en kund fem i sex och ska provköra bilen som står längts in i bilhallen och sedan är han/hon säkert ute och "provkör" en timma så där. Passa på och åka till köpcentrat också naturligtvis! och köra hem varorna....


Tänk på det varje gång ni "provkör" att jag står hemma och väntar med middagen.

Skämt åt sido!


Nu ska jag skära upp lite sallad, duka bordet...ska jag inte, för det gjorde dottern. Det är tydligen fler som är hungriga här i huset :)


Middagen är klar!!!




 
 
Ingen bild

Ann

21 januari 2009 18:34

Härligt att få vara lat ibland eller hur(:
Låter gott med lasange/Kram

 
Singo

Singo

21 januari 2009 19:06

Förlåt! Det var jag som kom fem i sex och ville provköra den där bilen längst in i hörnet. Den var ju så fin och verkade vara helt i min smak. Mannen han var ju trevlig, fast han kvävde en gäspning i smyg... Så råkade jag köra fel och var ute i visst en timme. Inte ville jag ha bilen heller visade det sig! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt....

http://singo.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

21 januari 2009 21:48

Kul att du tittade in hos mig!

Hmm...ja, det där känner jag ju igen då..hmm.hos oss kan det komma in folk fem i sex och börja att prova en massa kläder. Suck. Men så är det att vara egen;)

ha en skön kväll!

http://trollpackan

 
Eva å Kira

Eva å Kira

21 januari 2009 23:26

*tihi* känner mej liiiiiiite oskyldig, eftersom att jag bor så långt bort :0) så jag går fri känns de som :0)

Åååå vet du vad!! en av missebäbbarna fick ett nytt hem ikväll. Känns sååå bra ;0)
Natti natti från ett evigt snöande norrlandsträsk... *justnuiallafall*

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards