Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Man har inte roligare än man gör sig!

Av Tin - 19 januari 2009 22:33


De nominerade är...och...

Priset  går till.....

och jag stiger fram under publikens jubel och få ta emot detta pris.

Kan ni förstå känslan!!!


Men hur kan jag göra det? Jag som inte ens kan springa fort, hoppa högt och tyvärr inte långt heller. Men golf hade jag nog kunnat....om jag fått träna förstås och börjat.....förlänge sedan, suck! Ja ja, vad är väl en bal på slottet....


Jag får nöja mig med att sitta hemma i TV:soffan och titta på Idrottsgalan. Nämre än så kommer jag nog inte.


Men något som jag är bra på är...


Nej! inte kullerbytta!  Det tycker jag är lite läskigt nu när benen har blivit så långa!


Men promenader!!! Det är jag bra på! och dem ska man inte underskatta, absolut inte!

Skonsamt för kroppen, bra för hjärtat och välbefinnandet.

Jag har varit ute varje dag i flera år så om man slår ihop allt blir det massor av mil i benen.


Så i kväll ger jag mig själv ett pris.

"För uthållighet i ur och skur" har jag med ett glatt leende (nästan alltid) varit ute och gått kilometer efter kilometer, mil efter mil.


Tackar tackar!!!


Då vill jag tacka mig själv, Tack Tin! för detta fina pris och jag verkligen jätteglad (nära till tårar).

Jag vill tacka mina tränare Harry och Lisa som alltid "puffar" på min träning och övertalar mig rätt det ösregnar eller haglar (nu blir jag rörd igen)

Jag vill tacka min familj för att de köper "träningskläder" och att de också är med under träningen (här kan jag ta fram näsduken och snyta mig ljudligt, ash! hoppar det)

Så vill jag hälsa till mamma!


 
 
Singo

Singo

19 januari 2009 23:26

En sak hade du kanske varit bättre på! Att hålla tal!!!! För det är de ta mig 17 sällan bra på...

http://singo.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

20 januari 2009 16:10

Ha ha, du är rolig du!!:D. Rätt att ge dig själv priset för du är ju attans duktig faktiskt, så du är verkligen värd det!! Grattis o. lycka till med fortsatta framgångar inom "promenadandet".

>Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

20 januari 2009 18:01

Tack för tipset,det har du faktiskt rätt i.... kan ju bli för mkt, hmmm... man kan nog göra det fint ändå.Kan vara skönt med öppna ytor, jäklar vilket dansgolv man får, då kan man rocka loss rejält *headbangar* Ha ha. Ja,det löser sig nog.
Ha det gott o. tack för dina varma kommentarer som värmer hela mig.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Eva å Kira

Eva å Kira

20 januari 2009 22:33

*skrattar-gott* du är för underbar du!!! de smittar av sej så fort man kommer in i din lilla lya! tror jag ska ta å utnämna mej själv jag me!! som åsså går å går å går... i ur å skur... å de är såååååååååååå beroendeframkallande å gött för själen...

*hipp hipp hurraaaaaaaa för alla duktiga hundägare som går å går...*

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards