Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Jag längtar!

Av Tin - 18 januari 2009 19:16


Mer än halva januari har passerat, tack Gode Gud för det! Fast det är ganska tråkigt att man hela tiden ska "skynda" fram. Blir människan aldrig nöjd? Man tror alltid att det är bättre någonstans...där framme.

Om det bara blir vår.....slippa mössan.....slippa vinterkläder....men solen....och vårblommor... å vad jag längtar!

När våren är här vill vi ha sommar.

Om det bara var lite värme....bada i poolen....ligga i solstolen...

Men visst låter det underbart!!!



 
 
Ingen bild

Ann

19 januari 2009 10:52

Ja det låter bara så underbart,längtar så till våren,gillar nog den mest av allt/Kram Ann

 
Ammis

Ammis

19 januari 2009 17:05

Jooo visst är det så att man längtar framåt hela tiden,fast inte på sommaren, då vill man dra i handbromsen så att det får vara sommar bara liiiite till. Ändå tycker jag att vi här i Norden har fördel med våra olika årstider,tror inte man hade uppskattat varje årstid så som vi ändå gör om det bara hade varit sommar hela tiden, eller hur??

Ha det gott.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards