Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Kul med inredning

Av Tin - 18 januari 2009 15:56


Nu ska vi "ta tag" i vårt sovrum och förnya det. Jag älskar att leka inredare och sätta ihop färger så det blir snyggt. Sedan är ju smaken som baken, delad. Så min uppfattning av snyggt kanske inte är din och då är det verkligen tur att du inte ska sova i där ;)


Vi har varit runt och kollat på tapeter i dag och det är minsann inte det lättaste, men som sagt, ingen brådska...dår blir det bara fel.


Vad jag ska tänka på denna gång, att ha färg på väggarna som passar till alla textilier.


En fondvägg ska jag ha men vad svårt att välja.

Kanske så här....


Möblerna ska vara svarta för det tycker jag är snyggt!

Ja, jag vet att det drar till sig damm, men det ger jag ger katten i!

Resten av väggarna ska vara vita för att göra sovrummet ljust och fint.



Färgen jag har valt på textilier och annan prydnad, vad det nu bli är....


Lila!!!

Snyggt överkast och massor av kuddar! Det är det viktigaste.


Jag tror att de här färgerna bli jättesnygga ihop!

Vad tror du?

 
 
Kristina

Kristina

18 januari 2009 16:33

Det ser skit snyggt ut!! Jag har innan haft mycket beige men tycker att vitt och svart är snyggt med färger till. Vi gjorde om vårat kök i våras. Vita luckor, vita väggar, färgstark fondvägg i svart, rött och grönt och mörkt trä på golv och bänkar. Det blev jätte snyggt!! Hoppas ni kommer fram till något bra. Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Eva igen

Eva igen

18 januari 2009 19:56

Tycker det verkar vara en fin harmonisk stil de hela... å Lila är verkligen "min" färg så den iden storgillar jag direkt ;0)

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

18 januari 2009 20:05

Shit det låter djärvt! Men det blir säkert skitsnyggt!

http://singo.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

18 januari 2009 22:13

Singo:

Tycker du att det är djärvt!!!!????

Ha ha...jag tycker det är ganska snällt!

http://tin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards