Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Hur tråkig som helst!

Av Tin - 14 januari 2009 09:15

Den tråkiga "vardagen" börjar krypa in under skinnet på mig. Jag tycker att alla dagar ser lika ut. Det måste hända något roligt i bland, men vad katten, det händer ingenting!!!

Varje dag är en upprepning av den förra, som är en upprepning av dagen innan som är.....SUCK!!!

Det är som en gammal LP- skiva (ni som vet vad det är) som har hakat upp sig.

Jag får väl skylla på vädret som alla andra. Ja men hur pigg kan man bli från en skala från ett till tio, när varje dag är BLÖT, TRIST och GRÅ????

Förlåt mig, men idag är jag lika tråkig som vädret och jag borde varnat dig för att läsa detta långt tidigare, för om du av en händelse har vaknat upp till en underbar dag (Å, vad härligt!) är det synd om jag skulle förstöra den.

Nå väl, dagen har ju just börjat och vad som helst kan hända. Man vet ju aldrig, det kan hända något alldeles fantastiskt roligt och underbart innan dagen är slut!


Nu ska jag "gå på tur" i bloggarna.




 
 
Eva å Kira

Eva å Kira

14 januari 2009 11:04

*känner igen mej* när kommer de där aldeles fantastiska roliga nya tro? sökt i varje hörn och även ute... men hittar de inte nånstans!!! men men, livet blir väl vad man gör det till, som de så "vackert heter" men ibland önskar man bara att saker händer... "bara för att" å utan att man ska behöva SÖKA de... näpp, tillbaka till vardagen och en tur till städningens värld... ;0)
Känner mej på gnällhumör jag me idag :0)

Hoppas din dag ändå innehåller något alldeles fantastiskt :0)

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
singo

singo

14 januari 2009 11:54

Vi får väl hoppas på det sistnämnda: Att något fantastiskt roligt och underbart händer i slutet av dagen! :)
I annat fall går det bra med en chokladkaka för att få upp humöret! (mha serotonin!)

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ann

14 januari 2009 18:04

Hej!!!Vad jag håller med dig,men snart kommer mina vänninor och dom är en ljusglimt/Ann

 
Kristina

Kristina

14 januari 2009 22:39

Hoppas din dag blev bra tillslut. Varsågod för tipset, det var så lite så. Hoppas din dotter gillar semlan.
Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards