Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

Ring!...men snälla, inte så......

Av Tin - 7 januari 2009 09:27


Telefonen ringer och väcker mig. Herre Gud! var är telefonen....badrummet.....vilken dag är det? skulle jag jobba?.....vinglar in på toa, slår armen i dörrposten.....fult ord!....God morgon, det är....försöker vara vänlig, känner hur hela jag gungar av den snabba "upprusningen" ur sängen.

Jag har snabbt konstaterat att jag har ledig dag och har inte försovit mig, skönt!!!


Vad jobbigt det är, att bli väckt av en telefon och så var det inte till mig, GGGRRRRR!!!


Hundarna har vaknat och jag också, fast ofrivilligt. Ja, då är det lika bra att släppa ut dem medan jag klär på mig.

När jag kommer ut ser jag hur Lisa och Harry leker i den nya snön som kommit i natt. De har hur kul som helst och jagar varandra i full fart runt hela framsidan.

Skönt att se att Lisa börjar bli som vanligt igen efter alla nyårssmällande. Det verkar som om "förrådet" av smällare (som föräldrarna köpt till dem, GGRRRRR!!!) är slut och det tackar jag för och blir jätteglad!!!! :) Lisa är överlycklig!!!


Nu ska jag få undan "morgongörat" som går i repris varje dag.

Hoppas ni fick en bättre start på denna torsdag än jag fick och jag önskar er en god dag!


Skriver jag torsdag!!!! Jisses! det är bara onsdag!!! Ja ni ser....fniss!

Tur att det finns snälla bloggvänner som håller reda på mig.

Tack Kristina!



 
 
Kristina

Kristina

7 januari 2009 11:07

Det måste vara fruktansvärt att vakna så, och lite snurrig blev du nog för det är inte torsdag idag!! ;) Du får kanske ta en titt på schemat, du kanske ska jobba iallafall!? ;) Hoppas dagen blir bra. Här är det snö och vackert väder!! Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards