Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Samma blogg men.....

Av Tin - 2 januari 2009 14:32


Nu har förkylda jag, roat mig här en stund och vårstädat på min blogg. Jag vill ha det lite ljust och glatt! Men visst är det lite kul att förnya sig ibland, det måste man!

Jag vill att det ska vara fint och städat när du tittar in till mig.

Jag blir glad för alla besök och du är välkommen när du vill.

Undomarna här nöjda med vår statsresa för de hittade de kläder de ville ha. Jag själv köpte en duk i lila färger, mycket snygg! Jag har tittat på den många gånger och nu var det bara en kvar, min alltså! I bland ska man ha tur.

Jag har funderat på vilka färger jag ska ha i mitt kök när julens röda försvinner och lila får det bli.

Så nu går jag och samlar på snygga, lila saker!


Trots att jag är förkyld måste jag göra lite nytta här hemma, men bara lite. Får sätta lite fart!

Jag kommer tillbaka!










 
 
Ingen bild

Ann

2 januari 2009 19:17

Hej!!Ljust o härligt du har här,ska efter helgen lägga in nya färger oxå!!Trädet i skogen luktade speciellt gott idag!Ha de så bra/Ann

 
Ammis

Ammis

4 januari 2009 15:27

Jättefin bloggsida,helt i min smak :0). Fin bild på dig också,alltid kul att få ett ansikte. Ha en bra dag. kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards