Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Vilken kyla!!!

Av Tin - 2 januari 2009 09:21



Sitter här och värmer mig med en kopp kaffe och emellanåt snyter jag mig. Jag har ont i både öron och bihålor och sedan min uppslitna näsa.... Ja ja, de e bara att köra med näsdroppar och lösa upp skiten.

Värmer mig ja....det var tio minus ute när jag gick ut med Lisa o Harry och vandrade en timma.

Solen skiner och det är en vacker vinterdag.

Har en ledig dag för att jag jobbar hela helgen, så i dag vill sonen till stan och handla kläder för sina julpengar. Jag och näsdukarna följer med och hundarna också, så tar vi en statspromenad. Jag kanske borde vara inne i värmen i dag men det är inte lätt när man är både mamma och hundägare. Det är bara att bita ihop och se glad ut :)

Men en liten förkylning går ju över, det är inte hela världen. Bara lite obehagligt medan den varar ;)




 
 
Ammis

Ammis

2 januari 2009 10:16

frisk luft gör nog bara gott för din stackars näsa.Tack för din fina kommentar ;0). Väntar nyfiket på din bild... Ha det bra. Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

4 januari 2009 08:09

Visst är det jobbigt att vara förkyld!!! Ju äldre man blir desto mer jobbigt är det tycker jag... Beror det på elakare virus eller eller att man helt enkelt blivit klenare av sig...?

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards