Direktlänk till inlägg 30 november 2008

1:a Advent

Av Tin - 30 november 2008 10:27


En trevlig första advent!

Det är Andersdagen i dag och vad brukar man säga, jo, Anders blaskar, julen braskar.

Här är det grått och blött vilken innebär att vi får snö och kallt till jul. Ja men det låter ju gott!!! om det nu ligger någon sanning i ordspråket. Men det måste man ju tro!

I dag fyller sonen 15 år och han fick sin moped han har längtat efter. Nu är han ute och kör för fullt och jag kan bara hoppas han inte glömmer att vara försiktig.

Jag kan inte sitta här hemma och vara orolig hela tiden då blir man ju knäpp!

Man kan inte gå och vara rädd för allt, man måste våga leva!


 
 
Singo

Singo

30 november 2008 10:59

Våga leva!
Det är bra sagt!
Det är så mycket man är rädd för.
Många svåra steg att ta.

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards