Direktlänk till inlägg 22 november 2008

Skapa lite stämning bara...

Av Tin - 22 november 2008 16:54


En arbetsdag i morgon och därefter ska jag var ledig hela veckan!!! Nja nästan, har ett par "smågrejer" på jobbet bara.

Jag ska pyssla, pynta och bara göra det jag vill och ta det framför allt lugnt!!!

Jag kunde inte låta bli att skapa lite stämning här också!

På tal om stämning! Jag har en granne som håller på för fullt nu med att skapa stämning. Han håller på att göra hela sin trädgård till det värsta "jullandsskapet". Jag lovar att ta en bild vid advent då han tänder upp allt, så ni får vänta till dess.



 
 
Singo

Singo

22 november 2008 17:24

Idag gick jag förbi ett ställe där de spelade julmusik, jag kände att jag är inte redo för julen. Jag vill inte höra julmusik! Måste dessutom alla julpyssla och baka lussekatter?! Det är ju jättelångt kvar till jul!

http://singo.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

22 november 2008 17:26

Tror du skulle vara intresserad av att läsa om min fredagsföreläsning. Se min blogg! Handlar om etik och människovärde, ditt älsklingsämne :)

http://singo.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

22 november 2008 18:55

Jag kan också tänka så, inte redan. Men det är ju snart redan...och då är det bara att gilla läget. Jag tycker att det är mysigt faktiskt men sedan är det en massa "måsten" också och de kan man ju hoppa över om man vill. Köpa julklappar och sådant onödigt! ha ha ;)

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards