Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Next pubkväll!

Av Tin - 21 november 2008 14:33


När jag nu fått känna hur det är att vara förstaklassare igen ska jag i kväll se hur det är i vuxenvärlden.

En pubkväll med några arbetskamrater står på programmet.

Vi ska träffas hemma hos en av tjejerna och ta en drink

innan vi fortsätter vår kväll i stan. Äta lite gott och ha jättetrevligt hoppas jag vi får. Kvällen blir vad vi gör den till eller hur?

Om ni undrar varför inte hela arbetslaget "går ut" beror det på att resten av gänget valde att åka till Malmö.

Men vi trivs bättre här...ha ha. Vi behöver inte åka så långt för att ha kul.




 
 
Singo

Singo

21 november 2008 20:00

Har ni fått snö hos dig?
Annars får dina arbetskamrater i Malmö iallafall snö på sig ;)
Hoppas du får en trevlig kväll! Säkert mycket trevligare än i vintriga Malmö...

http://singo.bloggagratis.se

 
Magnus

Magnus

21 november 2008 20:59

Tin, har du husvagn? Det skulle jag aldrig palla. Och hur mysigt är det att gå ut och sätta sig i husvagnen en regnig blåsig höstdag :)?

Tacka vet jag värmen och knastret från kaminen och ljudet från regn och blåst på fönstren :).

http://underbara.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards