Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Snart julklappshysteri!

Av Tin - 16 november 2008 14:30


Två veckor kvar till advent och snart börjar jakten på att hitta alla de rätta julklapparna. Pusst och stön!

Jag tycker att det blivit en hysteri över det hela. Vi har många ungdomar som dessutom förökat sig (en del av dem har skaffat sig en partner och har egna hem) så nu är de 10 personer sammanlagt. Ungdomarna har det inte lätt på julafton för de ska besöka ALLA föräldrar hit och dit. Stackars dem!

Men vi har en idé! Vi bjuder alla ungdomarna på en kväll (innan jul) men bowling och sedan en god middag tillsammans på restaurang. Vad tror ni de skulle tycka om den idéen?

Kan det vara en bra,rolig och annorlunda julklapp?


 
 
Singo

Singo

16 november 2008 16:52

Läs på min blogg så får du en paketlek som förslag! Det blir ju inte så jullikt att bowla och gå på restaurang, men kanske skönt att "gå bort"...

http://singo.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

16 november 2008 17:01

Paketleken är kul och bra men vi blir bara fem här hemma på julafton. Julbord funderade vi på men det är flera som inte kan äta av allt och då blir det bara jobbigt, annars hade det varit Jullikt eller hur. Jag vill bara på ett bra och roligt sätt komma ifrån problemet med julklappsköp

http://tins.bloggagratis.se

 
Magnus

Magnus

17 november 2008 13:46

Jag är säker på att "ungdomarna" skulle uppskatta en bowlingkväll med respektive med mat efteråt. Då kan de stryka er från besökslistan med gott samvete, och ni kan stryka dem från julklappslistan. Alla nöjda och glada :).

http://underbara

 
Magnus (Ja, igen!)

Magnus (Ja, igen!)

17 november 2008 13:50

Wow, har du skrivt en bok??? Spännande! Snälla, berätta vad den heter. Skulle vara kul att läsa. Jag lovar att skriva en recension till dej :).
Och nej, jag skall inte pubicera om du skriver en kommentar till mej med namn och titel på boken.

http://underbara.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards