Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Fick en lustig present!

Av Tin - 7 november 2008 21:39


Jag hoppas ni haft en trevlig fredagskväll medan jag har jobbat. Nu är jag hemma och ska "fira" helg, underbart!

Dagen har varit lång men omväxlande i arbete.

Instruktörsmöte under förmiddagen och sedan åka och till mitt ordinarie arbete.

Min almanacka börja även denna månad fyllas på med en massa spännande jobb. Föreläsningar och stöttning, reflektioner i värdegrundsfrågor i olika arbetslag. Det är verkligen spännande. Som vanligt har jag en rolig "utanförjobbsak" i slutet på varje månad att se fram emot.

När jag kom hem fick jag en "present" av min man.

En svart och röd vanlig pärm! Visst tänkte jag, det är väl alltid bra med en pärm. Men det var lite lustigt, varför en pärm?

Jag öppnar pärmen och där stå "STARTA FÖRETAG".

Vidare läser jag, information och vägledning....

Han tycker att jag ska "sälja" föreläsningar och våga satsa!!! Usch! vad feg jag blev.

Men visst hade det varit spännande!



 
 
Singo

Singo

7 november 2008 23:01

Han är påhittig den mannen! En sådan komplimang han ger dig dessutom!

http://singo.bloggagratis.se

 
FAMILJELIV

FAMILJELIV

8 november 2008 07:33

ja, det var en lustig precent. hade jag med tyckt. Jag hade nog frågat var han fick det rycket ifrån, och "varför". Jag hade nog sagt "om du tycker det är kul, så gör det du" "jag har ett jobb".

http://www.penselnsfamiljeliv.bloggagratis.se

 
Magnus

Magnus

8 november 2008 21:01

Kör hårt och starta eget företag. Det kostar så himla litet men kan ge mångdubbelt tillbaka.

Jag sa upp mej för 2½ år sedan och startade egen firma. Utan att ha något nytt att göra. Det är osäkert ibland men otroligt spännande när man kan skicka iväg en faktura. Wow alltså!

Har du i botten en fast anställning så tycker jag inte det är något att tveka på. Och dessutom har du en man som stöttar dej. Det har inte jag. (Alltså ingen partner, ja, du förstår vad jag menar!)

http://underbara.bloggagratis.se

 
Sister Disco

Sister Disco

10 november 2008 09:21

DO IT.

http://sisterdisco.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards