Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Kan det var radon???

Av Tin - 5 november 2008 12:04


Det är en sådan "varva med allt möjligt dag". Köket har städats grundligt, överallt. Ut och räfsa lite löv medan hundarna kunde springa i trädgården. Ta fatt leken är väldigt kul. Ska du inte vara med? tyckte Harry. Men ni springer så fort att jag inte har en chans. Det är bättre att jag fortsätter att räfsa.

Sopbilen kom och Harry är lika förvånad varje gång tunnorna åker upp i luften och töms i sopbilen.

Nä men! hur går det här till och vad det smäller och låter, skäller Harry. Lisa är mer cool och har annat att kolla än en gammal sopbil.

Jag fick en ny bunt bruna påsar till kompostavfall och det var ju himla bra för mina var totalt slut så det sista fick jag slå in i tidningar.

Utevistelsen avslutades med en promenad och nu har hundarna slocknat på köksgolvet.

Vår "fina" utsikt som jag skrev i går om har genomgått en radonmätning och jag har fått höra följande. Är det för högt värde ska det rivas. Jag kan bara hoppas!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards