Direktlänk till inlägg 4 november 2008

Vilken ful utsikt jag har!!!

Av Tin - 4 november 2008 20:12


Vilken härlig natur! Den här utsikten skulle man ha från sitt köksfönster. Å vad jag skulle sitta och njuta med mitt kaffe vid köksbordet. Jag har ju hundar som måste ut och rastas och jag kan tänka när jag ser en trädgård full med skit, vilken tur att jag inte ser detta från mitt köksfönster varje dag. Men så funderar jag på vad jag har för utsikt själv. Jo ett stort gammalt garage och det ser allt annat än vackert ut. Ja, jag vet att det var där när vi byggde. Det var först på plats men då sa man att det skulle rivas och ett flerfamiljshus skulle byggas. Nu blev det tyvärr inte så. Jag få sitta varje dag och se denna hemska utsikt. Putsen har ramlat av på flera ställen och färgen likaså på portar och fönster. Fönstrena ja, de är söndriga. Allt ser bara så sorligt ut från mitt köksfönster. Där är killar som "jobbar" med sina bilar. Svetsar, bankar och trafik hela tiden, fy vad trött jag blev. Ska man ta ett vackert kort i trädgården måste man passa sig så att inte denna fula byggnad kommer i bakgrunden. Uch!!! nu har jag fått "kräkas" en stund men inte känns det bättre. Det är lika fult som innan min utsikt.


Här ser ni min utsikt från mitt köksfönster.

Ingen trevlig precis.

Det dåliga taket blåste Gudrun av. Då la man på ett nytt.

Men resten då?


 
 
Singo

Singo

5 november 2008 10:31

Trots migränbaksmälla bloggar jag ändå! Håll modet oppe! Som en kollega brukar säga på bred skånska! Det kan jag väl hälsa till dig också:
HÅLL MODET OPPE!

http://singo.bloggagratis.se

 
Sister Disco

Sister Disco

5 november 2008 12:29

om jag ska vara ärlig var jag rädd för den byggnaden när jag var liten. den ser så halvt förfallen och läskig ut :/

http://sisterdisco.blogg.se

 
Tin

Tin

5 november 2008 12:40

Till Dicso:
Den är läskig eller äcklig snarare, alla råttor och möss bor där över vintern hu! och så nära till vårt...

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards