Direktlänk till inlägg 3 november 2008

Räkna matte och snart är tandställningen ett minne blott!

Av Tin - 3 november 2008 22:51


Här har sonen och jag räknat matte.

Tal efter tal och vilka tal sedan. Det

är inte varje dag man räkna sådana.

Det är tur att de "blåa" rutorna i boken

visar hur man räknar ut dem.

Det är bra att de tänker på oss mammor!

Men nu har han jobbat på bra och klart för i kväll.

Det är snart läggdags för i morgon blir det till att gå upp extra tidigt på min lediga dag :(   Sonen ska ta bort tandställningen och det ser han fram emot. Det blir en snabbrunda med hundarna innan vi åker och sedan blir det en fortsatt morgonvandring i "stan" och det har de inget emot. Att läsa morgontidningen hos stadshundarna är en riktig höjdare.

Sedan kan vi åka hem med nöjda hundar och en leende son utan järnvägsräls i munnen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards