Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Ett "mossigt" resultat av en utmaning

Av Tin - 22 februari 2009 21:48


Så där ja, då har jag blivit utmanad igen!

Denna gången av Anns hundar . Givetvis inte utav Anns hundar utan av Ann själv...

Jag ska plocka fram från den sjätte mappen och vidare, sjätte bilden.


Det var en dag när kreaktiva jag var sysslolös och visste inte vad jag skulle hitta på. Men det kliade i fingrarna att få skapa något.

Har vi hönsnät.....hmmmm.....jajamän!....och en avbitartång och så var skapandet i full gång!


Först blev det ett mosshjärta....



Ann får ursäkta....men nästa bild hör liksom till skapandet denna dag. En nätkorg....



Sedan bar det av till skogen för att hämta mossa och till blomsteraffären för att köpa blommor att plantera.

Jag var helnöjd med mitt skapande denna dag.


Nu skulle jag visst skicka utmaningen vidare och jag gör det enkelt för mig, Har Du lust ta den! Köp lite hönsnät och fixa något häftigt! Men ett tips, använd arbetshandskar så slipper du riva dig på det vassa nätet.

 
 
Tin "Dubbelgångaren"

Tin "Dubbelgångaren"

22 februari 2009 22:27

Hallojs!!! :D
Här kommer en dubbelgångare på besök!
Hittade dig via googel och trodde först att någon kapat min blogg och gjort om den när jag såg att jag faktiskt kommit "fel". :))))
Min blogg heter också Tins blogg men jag har den på blogspot.
Gillar din blogg massor så jag kommer på fler besök! Blev sugen att pröva hönsnät som du tipsat om!
Kram Tin

http://tinsblogg.blogspot.com

 
Mita

Mita

23 februari 2009 12:56

Här får jag ju massor med fina ideer till mitt hönsnät som ligger och skrotar,
blomsterkorgen var j superfin.

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

23 februari 2009 14:11

Hade väl varit kul om hundarna utmanade dig och Harry o Lisa.Du har ett underbart skapar sinne(:
Ha en bra fortsatt dag(:
Kram AnH

http://ann.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards