Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

En del av vårt "nya" sovrum

Av Tin - 20 februari 2009 23:43


Jag är så himla nöjd med vårt nyrenorverade sovrum!

Vi har tapetserat med en ljus tapet med en svart fondvägg.

Alla möblerna har jag målat svarta och ett nytt golv är lagt.


Jag har precis bäddat sängarna och jag måste givetvis visa....



Påslakanen är från IKEA och nu, nej inte i kväll utan en annan dag, se om jag hittar ett snyggt överkast och många fler kuddar!!! Det är ett måste!



Möblerna målade jag *Beckers elegant* och kostade 240 kronor. Ett billigt sätt att få nya möbler.


Detta var bara en liten förhandsvisning. Hylla, gardiner, spegel mm ska upp och lite annat smått och gott. Fler bilder kommer när allt är klart.

 
 
Kristina

Kristina

21 februari 2009 01:52

Det ser kanon fint ut! Du har gjort ett riktigt bra jobb :) Det måste vara jätte skönt att gå och lägga sig där ikväll. Sov så gott! Kram
Ps. Hälsa gubben att han också varit duktig ;) Ds.

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

21 februari 2009 08:27

Oj, där kommer ni att stensova jättegott!! Otroligt fint, du är sååå duktig!!

Ha det gott, ser fram emot mer bilder.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

21 februari 2009 10:13

Ser supersnyggt ut, bra jobbat!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Evis

21 februari 2009 14:18

Det blev jättefint, kul med lite nytt.Jätte snygg tapet.
Kram Evis

 
Inger

Inger

21 februari 2009 15:30

Ser varmt och ombonat ut, som det ska vara i ett sovrum. Den vita trenden vill jag inte ha i sovrummet, känns kallt.Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards