Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Det känns så gott!

Av Tin - 20 februari 2009 09:27


Vilken underbar morgon! Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är fredag. Kan det bli bättre?

En dag som denna är jag glad att jag har två hundar som "tvingar" mig ut på en solig morgonpromenad.....



Snö har vi och kallt är det men SOLEN SKINER och alla blir så glada!!! Glad är jag, som får vara ledig denna dag.


Då ska vi se vad denna fredag har att bjuda på....








 
 
Adam

Adam

20 februari 2009 09:55

Fin morgon kan jag nog inte hålla med om. Här snöade det så mycket att jag knappt kom med bussen till skolan haha. Är det ok i fall jag länkar till dig? Tycker du skriver jättebra, och dom läarna som läser min blogg och inte din, borde verkligen läsa din också!

Ha en fin dag!

http://www.adalun.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

20 februari 2009 12:38

Ha en underbar dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

20 februari 2009 12:57

Ha en fortsatt underbar fredag(:
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Adam

Adam

20 februari 2009 15:18

va bra! Jag kikar in här lite då och då!

http://www.adalun.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

20 februari 2009 16:01

Vilken härlig bild. Här har vi inte sett solen på en vecka.

Ha en skön helg/Inger

http://snartmormor-bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

20 februari 2009 16:12

Gick från jobbet vid middagstiden åt
lite hämtade ner skidorna ffrån vinden. Hörde att någon gjort spår här på åkern åkte några varv runt härligttttttttttt!
Tror mej eller ej hoppas det kommer lite mer
snö så blir spåren ännu bättre. Nu vill jag åka mer skidor!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards