Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Inga hinder att forcera i natt!

Av Tin - 19 februari 2009 21:45

Redan fredag i morgon, veckan går så fort! Lakritskakan jag bakat tidigare i dag var jättegod. Det intygar sonen också, som ätit nästan hela själv.


Mannen lägger golvet i sovrummet och det ska bli skönt när vi kan "flytta" in där igen. Visst det funkar att ligga i TV-rummet men inte om natten när man ska gå på toa. Men hur lätt är det att hitta i mörkret???


Från sovrummet vet jag precis hur jag ska gå i mörkret. Det är bara lite bekymmer om mannen glömt att fälla ner toaringen. Det blir ju så himla hårt och fram förallt kallt!!!

Det kan göra mig så .......arg!!!


Natten som gick gick jag in i kompostnätet som vi har för hundarnas skull. Jag är ju inte van vid sådana hinder nattetid. Om ni visste vad ont det gjorde när tårna kördes in i det och jag till slut välte allt....och vilken SMÄLL!!!


Försök somna om efter det när det värker överallt!!!

I natt ska jag flytta undan ALLA hinder!!! Tro mig!


Ha det så gott så hörs vi i morgon!!!



 
 
Adam

Adam

19 februari 2009 22:07

Hej! Det är sån motivering man skall ha. Jag är dock bara P-scout, men dom kommer nog att ändra det snart! Det ser vi då. Du har en jättbra blogg, jag har läst den innan, men aldrig kommenterat och jag tykcer verkligen att du skriver bra och roligt!

Ha det gôtt!
/Adam

http://www.adalun.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

20 februari 2009 09:47

Du borde ha en liten minilnattlampa när du är uppe o. spatserar på nätterna!! Låter ju livsfarligt det där.
Ha en bra dag, här i Trollhättan vräker snön ner - härligt!!

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

20 februari 2009 15:48

Jag blir så full i skratt när jag läser om dina nattliga strapatser :) Just det där att det skramlar så ini vassen och sen att det gör så jäkla ont i tårna!! *fniss*

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

20 februari 2009 16:06

Ett tips! En pannlampa lägg den under kudden
prova vet jaaaa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards