Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Här luktar nybakat!

Av Tin - 17 februari 2009 14:48


I dag har mormor (jag) fullt upp!  Barnbarnen är här så i dag kan jag inte sitta i gungstolen och sticka ;)

Vilken tur att jag fortfarande orkar ha ha....att gå till pulkbacken med hundar och ungar. Det är ju kul att åka nedför backen vetja! Men de där guppen i backen, kan jag vara utan.


Sedan åkte vi och köpte godis och det får man äta hos mormor även att det inte är lördag och bullens korv!!!

Bara nyttigheter idag, eller hur?


En mormor bakar ju alltid! Måste passa på när jag har så god hjälp. Några plåtar kanelbullar......mums vá´gott!!!

 Ni förstår att jag har fullt upp! En promenad nu och sedan blir det fika med nybakade bullar.



 
 
Lena

Lena

17 februari 2009 15:19

Härligt ; )))
Mums med nybakade bullar!

Ha en härlig eftermiddag med barnbarnen ; )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

17 februari 2009 15:29

ljummen, nybakt kanelbulle och ett glas mjölk, det är riktigt mumsig. Helst om man dessutom varit ute och blivit lite kall.
Jag fattar inte ens att du hinner titta in här?? ;) De måste ha en fantastisk mormor!!
Ha så roligt, antar att de ska stanna ett par dagar.
Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

17 februari 2009 16:34

Ser goda ut tycker jag(:
Ha det så mysigt(:
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
antonia

antonia

17 februari 2009 18:15

Man blir verkligen sugen på kanelbullen.

http://divage.wordpress.com

 
Mita

Mita

17 februari 2009 20:01

Ser smaskens ut!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards