Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Vi ser det....det var väl roligt HURRA!! (?)

Av Tin - 9 februari 2009 21:53


Jag släppte ut hundarna för en stund sedan och upptäckte att det var vitt i trädgården.

Det har kommit snöööööööö

efter denna vårlika dag!


Det ska tydligen komma en hel del om nu "vädertanten" har rätt vilket jag hoppas att hon inte har!!!


Jag tror att bestämt att hon vimsade till det i kväll eller jag kan ju hoppas på det i alla fall.


Nästa vecka har jag sportlov!!! Härligt med en veckas ledigt och det är väl rättvist att jag, som inte går i skolan också få ha lite lov?

Det kanske är därför det kommer snö! Ja just det, tänkte inte så långt.

Då kan jag gå till pulkbacken och ha smörgås och varm choklad med mig, minns ni vad gott det var?

Vilken tur att mina....

barnbarn kommer under lovet. Då kan jag åka pulka utan att skämmas. För det är helt okey när man har barn med sig, annars kan det bli lite pinsamt om "tanten" går ensam dit dragandes på sin pulka.


Nu hoppas jag faktiskt att det blir mycket snö så vi kan göra värsta....

...snögubben och sedan går vi in och myser med en rolig film och godis. Det är beställt från de små och det är klart att vi ska göra!!! Myspys gillar jag också!


Ja ha mina vänner! Nu har vi snart "gjort" denna måndag!

Vad fort den gick, denna småtråkiga dag som alla måndagar är. Nu kommer resten av veckan att gå som en dans, jag lovar!


Nu är det läggdags för nu är jag trött och det är ju inte så konstigt!!! Jag har ju gått över 12 000 steg = 8.5 km

= effektiv tid 2 tim = förbrukat 337,5 kcal.......har jag inte förbrukat mer???


Får fundera på det innan jag somnar!


Natti Natti!



 
 
Lena

Lena

10 februari 2009 06:15

Heja på med stegräknaren ; )

Ha en bra dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

10 februari 2009 16:30

Det låter mysigt med sportlov..snö är ju på väg. Hoppas ni får det trevligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards