Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

OBS! Nymålat!

Av Tin - 8 februari 2009 20:43


Jag säger då det, varför köpa nytt när man kan måla om till en billig peng. Sängen och byrån har jag målat en gång och nattduksborden är klara sånär som "knoppen" till lådorna.

Svarta blev de...


Nya möbler för 240 kronor!!! Mer än så kostar inte färgen som räcker till ALLA möblerna.

Vattenbaserad färg är bäst för den är luktfri och penslarna tvättas i vanligt vatten och skulle man spilla (nu gör jag ju inte det) men om!...torkas det bara bort med en trasa.


Jag är jättenöjd med resultatet och det blir kanonfint till fondtapeten och de övrigt, nästintill vita tapeterna, som ska upp på väggarna.


Men jisses vilken röra det blir i hela huset bara för att jag målat lite sovrumsmöbler.

Vi har bäddat i TV-rummet till oss och det kan bli mysigt med att titta på TV-n och smygäta godis från påsen under täcket.


Nu har penslarna och jag lagt ner verksamheten för i kväll!






 
 
Mita

Mita

8 februari 2009 21:09

Vad blir det för tjusiga knoppar?
Indiska har väldigt fina knoppar

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

9 februari 2009 10:46

Det blir nog jätte snyggt! Om jag bara hade lite av din energi så skulle jag vara jätte glad. Här är det så många ställen som skulle behövas piffas upp och jag blir trött bara jag tänker på det. Hm, men om jag börjar någonstans så kommer jag ju lite närmare målet?! Tål att tänkas på!! ;)
Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

9 februari 2009 16:32

Skiitsnyggt blev det!! Du är sååå duktig!

Kramelikram igen

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

9 februari 2009 17:41

Det blir jättefint,du är superduktig(:
Kramis

http://ann.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

9 februari 2009 17:41

Vad snyggt med svart. Har också en furusäng som skulle behöva lite ny färg.

Inger (snartmormor.bloggagratis.se)

http://www.iminlillastuga.blogspot.com

 
Singo

Singo

9 februari 2009 20:27

Jag vill också smygäta godis under täcket! Allt som är förbjudet är såååå gooottt!!!

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards