Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

"En måbra dag"

Av Tin - 7 februari 2009 09:44


Äntligen ........!!!


Grått och tråkigt men vad gör det? Vad hjälper det att gnälla på vädret när man ändå inte kan göra något åt det?

Nej just det!

Vi har fått en härlig morgonrunda tillsammans med hundarna. Man vaknar till och får en "dos" motion, perfekt om man vill stoppa i sig något onödigt denna lördag ;).


På lördagar är det tillåtet att äta vad som helst och hur som helst.....

...det gillar jag. Ja men hur tråkigt skulle inte livet vara om allt bara var förbud? Nej, på lördagar ska man unna sig lite gott!!!


Sedan får vi inte glömma att göra något annorlunda och roligt som förgyller denna lördag! Det kan vara precis vad som helst.....

....som piggar upp!


Ta väl vara på dagen och varandra.....

....vi hörs!

Ha det gott!

 
 
Ammis

Ammis

7 februari 2009 10:47

Ha en underbar lördag du också, vilka söta bilder :0) Han är ju för söt den där Puh..

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

7 februari 2009 11:01

Ha en underbar lördag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

7 februari 2009 15:01

Tack detsamma Tin! En god middag och att umgås med kära vänner som besöker oss i kväll trevligt skall blir. Ett spel ska vi testa Rackospel ett gammalt familjespel. Melodifestivalen oxså oj vad mycket vi ska hinna med.

kram

 
Anna

Anna

7 februari 2009 15:07

Vilket mysigt inlägg! Ha en skön helg!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

7 februari 2009 17:45

Bara av Nalle-puh blir man ju GLAD!

http://singo.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

7 februari 2009 22:14

Hittat till din blogg. Vilka härliga små bilder du har lagt in överallt. Roligt och lättläst skriver du också. Tycker du ska skicka boken vidare. Lycka till!

Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards