Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Häng på byxorna

Av Tin - 3 februari 2009 11:04


Medan jag sitter här och njuter av mitt förmiddagskaffe kommer ungdomarna hem. Hemskunskapsläraren var sjuk och då blev det håltimma. Stackarna hade hoppats få lite mat under denna lektion för med all säkerhet hade frukosten som vanligt (GGGrrrrr) hoppats över.


De plockar fram ägg och stekpanna och ska göra äggröra.

Jag sitter vid köksbordet och kollar in när killarna fixar sin mat och blir full i skratt! Kolla här!


Vilken tur att de kommer hem och får lite mat, ja men jisses så magra de är! De tappar ju snart byxorna!

Ska det vara så???? okey, okey *håller upp båda händerna* fattade inte det!

Ni kanske kommer på andra tankar när ni ser er själva bakifrån ha ha






 
 
Kristina

Kristina

3 februari 2009 11:59

*fniss* Jag har en dotter som nästan har det så!! Nitbälte och hängande byxor (inte riktigt lika mycket) Stora tröjor och dreads! Men jag håller god min. Jag hade en pappa som ofta komenterade negativt hur jag var klädd (gillar svart) så därför brukar jag säga när jag tycker det är snyggt och när jag inte gillar det så säger jag det på ett revligt sätt, bäst så ;) Det där med hängande byxor verkar visst hålla i sig.
Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

3 februari 2009 13:20

Hej!!Ja det var nyttigt att träffa andra hundar,hon lekte till och med(:Kram

http://ann.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

3 februari 2009 13:27

Hahaha, denna bild ska jag visa till trettonåringen därhemma så kanske han förstår vad jag menar...

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

3 februari 2009 15:58

Att det där j...la modet inte kan gå ur tiden nån gång...!!Grrr.. hatar det, men tyvärr inget vi kan göra åt...Har tre syskonbarn som ser ut så där.
Kram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

3 februari 2009 16:59

Alltså på min tid.... när jag växte upp.... OJ så gammal jag är! Men då hade killarna DÖTT om kalsonglinningen ens SKYMTADES!

Personligen tycker jag det är ett OTROLIGT avtändande mode. Tur inte killarna i min ålder ser ut sådär!!!! ;-)

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

rlx

6 februari 2009 15:16

Ni förstår nog inte dagens mode då ;), bara för att ja klär mig 100 ggr snyggare än alla andra (a) ,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards