Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Tyyyyysssstnaaad!

Av Tin - 31 januari 2009 19:42


Vi kanske skulle passa på och ut och roa oss i kväll, min man och jag. Vi kan göra som ungdomarna och ta sista nattbussen och komma hem klockan fyra.


Det känns ändå som om vi inte kan sova i natt så varför inte. Nu är vi ju inte så dansanta min man och jag eller min man mer då kanske. Det är ungefär som att flytta runt på ett kylskåp och då fullt med mat.


Det kan bli ganska tungt är jag rädd och min rygg pallar nog inte för det och inte någons annan heller för den delen.


Nej, vi får nog stanna hemma och göra något lugnare som att titta på körslaget. Kan undra vem som tar hem segern?

Det spelar ingen roll egentligen, jag tycker båda körerna är duktiga.


Oj då! Nu ska jag skynda att passa på att njuta av tystnaden. Killarna skulle visst ut och röra på sig. Gå till affären och fylla på godisförrådet.


Ha en riktigt skön och mysig lördagskväll vad ni än gör!


 
 
Lena

Lena

31 januari 2009 23:08

Härligt med ett gäng ungdomar som lanar ; ))))

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

1 februari 2009 00:17

Hoppas ni kan sova i natt!!;) Skulle Sallie få samma chans Harry, så skulle hon nog ta den! Dom är ena riktiga matvrak!! ;)
Sov gott!

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

1 februari 2009 09:05

Hoppas ni hadde en bra lördagskväll o sömnen
blev skön eller..
Visst var det rätt kör som vann...
Ha en skön söndag!

 
Ammis

Ammis

1 februari 2009 09:41

Ha ha..kylskåp..?? Du får väl preparera honom med "lite innanför västen" innan då brukar dom mjukna lite. Har inte dom problemen för min är som värsta John Travolta på dansgolvet. En gång "sköv" han runt TVÅ fruntimmer samtidigt i en bugg, jag trodde jag skulle svimma....vad gör han?? Han som inte ens gått en buggkurs.... Men kul va det iaf när kompisarna stog upp o. klappa händer o. skrek åt dom. Ja så kan det gå till när vi är ute o. svänger, då jäklar är det ingen som sitter still.... ha ha.
Ha det gott.
Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Eva å Kira

Eva å Kira

1 februari 2009 16:33

;0)trot eller ej, men du har blitt utmanad av mej igen ;0)

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards