Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Glöm inte dina fötter!

Av Tin - 27 januari 2009 13:15

Sköter du om dina fötter? Lätt att glömma dem under vintern. Man tar på sig sockar och så är det bra med det.

Men "gubben" kanske påminner och säger, "vilka rispiga fötter du har".


Nu har jag skött om mina. Suttit i fotbad en stund och det är ju sååååå skönt. Mina fötter ska ju hålla för att gå flera mil i veckan så det här är som balsam för dem.


Ett tips! Fila inte fötterna! Ju mer du fila ju värre blir de.

Det bästa för fötterna är att smöja, smörja och smörja dem, varje dag. Då håller de sig mjuka och förhårdnader försvinner.


Så där ja, nu kommer jag att gå på lätta fötter!


 
 
Ann

Ann

27 januari 2009 13:56

Ja jag ska villigt erkänna att jag glömmer mina fötter,hälarna är så rispiga att ibland går det hål på socken.
Men ibland så får jag ett spel och då filas det o smörjs.Ha de så bra på lätta fötter/Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

27 januari 2009 18:06

Jag försöker...lärde mej av en fotvådare
att en gång i veckan i fotbad+fil sen smörj
varje dag helst innan man lägger sej därefter sockar på. Sen sover man gott!

//kram

 
Eva å Kira

Eva å Kira

27 januari 2009 20:42

åååååå så skönt det lät...tror jag måste ta ett dopp ner med mina trötta fötter som fått stå ut me KYLA ikväll, då jag tränade Kira.... *burr*

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

27 januari 2009 21:53

Kära Tin!
OM det är mannen som påpekar att ens fötter är rispiga så skulle jag bli mestadels förvånad! De bryr sig väl allra minst om sina fötter. Eller?!

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

28 januari 2009 19:31

Är frusen om fötterna ibland när jag ska lägga mej då åker sockarna på..min man säger har du sockar på dej eller inte?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards