Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Var är den?

Av Tin - 27 januari 2009 10:06

Har ni sett solen? Skicka hit den omedelbart i så fall!

Det här trista vädret "kryper under skinnet på mig" och jag den lilla lust jag hade, liksom sakta försvinner i dimman.


Jag hoppas mannen kommer hem lite tidigt idag så vi kan åka och titta på tapeter. Vi ska åka rakt in i skogen till en liten lanthandel och där säljer de allt mellan himmel och jord. Jag förstår inte hur de får plats med allt, men som sagt, när man går bland alla prylar så får man inte flaxa med armarna.


Tapeter har de i massor! Allt från det senaste till de tapeter som fanns när de öppnade någon gång på 1800-talet eller nja den fanns när jag föddes och det är länge sedan!!! ;) Det är lite spännande och de har alltid bra priser!


Sovrummet måste få "ett lyft" och nu ska vi sätta i gång.

Jag ser resultatet i mitt huvud och blir det så blir jag mer än nöjd.


Oavsett sol eller ej måste jag byta rent i sängarna och tvätta, dammsuga och skura toaletter.


Vart jag mig i världen vänder, sätts hushållsbestyren i mina händer!!!



 
 
Kristina

Kristina

27 januari 2009 11:21

Jag är ledsen Tin men jag har ingen sol att skicka över!! Hade jag haft det hade du fått den imorgon ;) för jag vill också ha SOL!!
Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken o matte catrin

27 januari 2009 12:56

å va härligt med tapet titt!!
jag lade upp bilden o din länk om det är ok? kanske du får lite nya vänner?
www.malteochsnoken.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

27 januari 2009 13:18

Jag dansar soldansen för dig =)

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

27 januari 2009 13:44

Jag köper "Jaguar" saxar och den längsta jag har är en 6,5:a men jag skulle kunna ha längre, typ 7 eller 8:a "Jaguar" är ett mycket bra märke fast de är dyra. De finns och köpa lite överallt i vanliga djuraffärer men jag tror de är billigare på nätet tex hos Häromi eller Statchomis (kan inte stava till det ;))Lägg hellre mer pengar på en dyr sax, billiga håller bara ett par klippningar. Jag skickar mina saxar för slipning till "Lyckliga Fåret" de har även "Jaguar" saxar. Lycka till!! Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Sister Disco

Sister Disco

27 januari 2009 13:50

Åh, vad är det för lanthandel?
Inte för att jag/vi behöver nya tapeter, men om där finns gamla är det alltid kul att bara titta.

http://sisterdisco.blogg.se

 
Ingen bild

storasyster

27 januari 2009 18:20

Nej...men märkte ni det att i dag var det ljust till 16.30 härligt! Vi ska slipa+tapetsera i vardagsrummet det har sister disco tydligen glömt....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards