Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Sängdags!

Av Tin - 12 januari 2009 22:36


Nu får jag väl snart hoppa i säng om jag ska orka upp i morgon. Klockan ringer tidigt och meddelar att det är arbetsdag. Hoppas jag kan sova i natt. Harry verkar vara lite dålig i magen i kväll. Han började genast "beta" gräs när jag släppte ut dem i kväll.

Hoppas det lugnar sig. Får väl släppa ut honom en gång till innan jag lägger mig. Ja, dessa vovvar!

Man har bekymmer om de små liven!


God natt alla mina vänner!




 
 
singo

singo

13 januari 2009 09:47

Ursäkta min okunskap... men är tecknet på dålig mage att hunden började beta gräs, eller var det resultatet av den dåliga magen?! Äter hundar gräs överhuvudtaget?!

http://singo.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

13 januari 2009 16:22

Singo:

Både hundar och katter kan äta gräs när de känner sig lite dåliga i sina magar och behöver kräkas

http://tins.bloggagratis.se

 
singo

singo

13 januari 2009 20:03

Ahhhh.... Jag visste inte att hundar gjorde samma sak!

http://singo.bloggagratis.se

 
Eva å Kira

Eva å Kira

13 januari 2009 22:40

Ojjjj så snuttig bild!
Ja visst e hennes blick oslagbar! snacka om att se TOTALT oskyldig ut! *garvar* ger mej den på att det är totalt tvärtom!! hon lär väl vara den typen som spelar allan å matte går på dom nitarna *hehe, trodde hon ja* fniss....
Suss gott och hoppas morrondagen blir bra! kjamiz

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards