Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Jag är nöjd!

Av Tin - 12 januari 2009 15:59


En liten kaffestund så här efter allt jobb kan jag väl unna mig och en näve nötter också. Nyttigt! Ja, säkert men jag äter det för att det är gott och gärna nötterna blandat med russin. Det är mumsigt värre!

Vad det är tråkigt att åka till miljöstationen och springa fram och tillbaka för att hitta och lägga rätt.

Lisa och Harry är alltid med vad jag än åker, så även i dag, till miljöstationen. De har studerat mig länge när jag springer runt kontainerna som en yr höna och har full koll på hanteringen. Lägger jag fel skäller de två gånger.

Asch! jag bara skojar! (fniss)

Men det kunde vara lite kul.....eller kanske inte.

Jag försöker göra så gott jag kan i allafall.


Jag har hunnit med mycket idag och det känns riktigt bra.

Det kanske inte syns, men öppnar man skåpen wow!!!!



 
 
Ingen bild

Ann

12 januari 2009 17:25

Hej!!Jag lånar din semle bild hoppas att det är ok/Ann

 
Ingen bild

Ann

12 januari 2009 17:40

Hej!!Tack tack,ja energi behövs verkligen på natten många larm att springa på upp o ner för trappor.Ha de så gott/Ann

 
singo

singo

12 januari 2009 19:43

Det var väldans vad folk fått energi så här efter jul och nyårshelgerna! Nu ska här vårstädas överrallt! Strax kommer en massa erbjudanden på städredskap i reklamen också!

http://singo.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

12 januari 2009 19:50

Singo:
Reklamen kommer i så fall försent;)

Du vet ju hur jag är;) Jag trivs bäst när det är ordning och reda....så länge det nu varar.

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards