Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

God....vad är det....middag...redan!

Av Tin - 12 januari 2009 12:22


En reparatör har varit här under hela förmiddagen och fixat med värmen i huset till Harrys stora förtjusning.

-Vad gör du nu?

-Vad har du i väskan? En godbit till mig kanske....

-Ska du hämta något i bilen, då följer jag med!

-Harry stannar inne! säger jag. Du måste låta reparatören jobbar i fred.

-Han är sååååå dryg, säger Lisa medan hon suckar högt och lägger sig till rätta på fällen.

-Ja men jag älskar människor och särskilt reparatörer, säger Harry.

Det gör jag också när jag känner att värmen sprider sig ut till ALLA rummen.

Nu har Harrys nya "kompis" jobbat klart och jag och hundarna är själva igen.

Behöver jag säga att Harry har slocknat på sin fäll, den lille busen ha ha!!!!!

Nu ska jag slutföra "städbuset" vi startade i helgen och himmel så skönt! Det blir nog en runda på tippen och miljöstationen för här har det rensats, överallt.

Här sopas inget under mattan!



 
 
Kristina

Kristina

12 januari 2009 13:17

Sallie är precis likadan. Vi har haft snickare, elektiker, radio-tv service, vvs:are mm här under hela förra året och Sallie bara älskar att de är här, helst om de ska äta sin lunch också!! ;)

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards