Alla inlägg den 24 april 2009

Av Tin - 24 april 2009 11:28


Rätt eller fel eller rent av korkat, jag vet inte, men nu har jag städat av hela huset...innan jag ska börja jobba.

Hundarna har haft en uteförmiddag och även gått en liten runda så nu är de inne och sover gott tills sonen kommer från skolan.

Ja men nu har jag läget under kontroll... det känns riktigt skönt att gå iväg och jobba.

Om jag har stressat? Nej faktiskt inte....jag har lättstädat tack och lov för det televerket! ;)


För säkerhetsskull skrev jag en liten lapp...


Mina rara barn!

Ser ni att mamma har städat?

Det vore väldans trevligt att komma hem och se att det fortfarande är det...Tack!

Till R, vill du ta ut hundarna när du kommer hem!

Ät när ni vill för pappa är på travet...Ni kan laga tacco, allt till det är hemhandlat.


Kram Mamma!

Av Tin - 24 april 2009 09:30

Vilken underbar morgon och första morgonpromenaden när vantarna var överflödiga.  Solen skiner från en klarblå himmel  för att inte tala om fågellivet som är enormt.

Vårkänslorna bara bubblar av glädje!

Jag säger bara...vilken tur att jag har hundar annars hade jag kanske missat denna ljuvliga morgon.

Det kommer att bli sommarvärme i dag!!!


Nu bär det lite emot att åka till jobbet vid middagstid och jobbar till sent i kväll men vad gör väl det förresten!!!

Jag är ju ledig under helgen och det tackar jag för.


I helgen ska det skuras på altaner, såga ner barrväxter och så ska vi grilla naturligtvis. Bara långa härliga utedagar och så kommer barnbarnen. Vad bra! de gillar att blaska med vatten och hjälper gärna till med altanerna.


Ha en riktigt skön fredag och glöm inte att handla hem lite gott till grillen!


Vilket är ditt bästa grilltips?







Ovido - Quiz & Flashcards