Alla inlägg den 19 april 2009

Av Tin - 19 april 2009 20:33


Lisas kompis kom på besök idag. En liten söt pojke som Lisa bara älskar...som kompis...hon har ju Snorre nu!



Harry kommer i full fart men vänder tvärt...



...runda rabatten med en smidighet som bara hundar kan.

Han vill ju inte missa Lisas kompis och det gäller att skynda sig...



Lisa och kompisen samspråkar mellan staketets ribbor.

Du luktar lite extra gott idag, tycker kompisen.

Gör jag??? säger Lisa och lägger sig ner och berätta för honom att hon skaffat pojkvän...Snorre heter han...en riktig snyggning!!! Till sommaren hoppas matte på att jag ska få små valpar.



Nu är Harry också framme...



...Hej Lisas kompis! Kan du inte komma in och leka?



Av Tin - 19 april 2009 20:15


Det är så underbart gott att ta en semesterdag ibland, som denna söndag och får vara hemma med familjen. Det är lite extra lyxigt för mig som jobbar helger.

Vindarna har varit riktigt kalla men det hindrade inte oss från att tända grillen...



Grillspett och köttfärsjärpar med bacon ligger på grillen och ni förstår vad gott det luktar.....sommar!!!

Fast sommar kan vi inte kalla dagen för idag. Det var så kallt att vi valde att sitta inne och äta men vad gör det.








Av Tin - 19 april 2009 09:54


Upp i "vanlig" tid i dag trots att vi kom säng i sent men titta ut!!! Solen skiner och det är vindstilla och jag undra...vem vill sova bort denna dag? Inte jag i alla fall och min man hade en tid att passa nu på morgon...nämligen formel 1.


Här har vi redan rastat hundar, ätit frukost, städat toaletter och kök och klockan är bara 10!!!

Härligt härligt!!!


Av Tin - 19 april 2009 01:45


Vilken krogshow vi varit på!!! Jag ångrar inte en sekund att vi åkte dit. God mat och en fanstastisk show med teamat "Svenska delikatesser" presenterat av en grupp från Nyköping. De var så otroligt duktiga!!!

De sjöng och spexade till många svenska låtar som alla känner igen och man kunde inte låta bli att sjunga med....




Det var alldeles lagom stor publik och showgruppen rörde sig runt oss och ibland hamnade de i baren...



Än en gång...vilken show!!! och till tjejerna...Lycka till i fortsättning!


Min man och jag har haft en supertrevlig kväll tillsammans med våra vänner Kickie och Chris.



Tack för en lyckad kväll!!!



Ovido - Quiz & Flashcards