Alla inlägg den 12 april 2009

Av Tin - 12 april 2009 19:03

Vad snällt av er att dela med er av solen som kom till sist och gjorde denna påskdag solig och varm.

Vi har varit och tittat på min mans dotters nybyggda hus och himla så fint!!!

 Man kände bara för att åka raka vägen hem och riva sitt eget hus och bygga nytt!

Men någonstans måste man vara nöjd med vad man har och glädjas med hur fint och bra ungdomarna har fått det.



Skönt att ha lite rester av påskmaten och vad härligt att kunna sitta ute och äta. Som vi har längtat...och nu sitter vi där på uteplatsen i strålande sol.

I dag har vi inte gjort så mycket mer än att lata oss och det är gott nog för min påskledighet är slut och i morgon är det till att arbeta igen.




Av Tin - 12 april 2009 10:09


Vem har lånat solen idag? Här kan jag säga, lyser den med sin frånvaro...


Vi tog en runda med hundarna och jag kände mig lite "konstig"....precis som om...ja då...jag började se suddigt och "hoppande"....migrän!

 Nu har jag en lindrig migrän, tack och lov....ser suddigt i en halvtimme och kan känna mig lite "konstig" men jag får ingen huvudvärk och det är jag väldans glad över. Blir bara trött efteråt och därför behöver jag piggas upp med solen, så snälla ni, som lånat den. Vill ni ställa tillbaka den genast...nja, nu är jag en snäll människa....vi kan dela på solen!




Ovido - Quiz & Flashcards