Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Kan fundera på....

Av Tin - 24 april 2009 11:28


Rätt eller fel eller rent av korkat, jag vet inte, men nu har jag städat av hela huset...innan jag ska börja jobba.

Hundarna har haft en uteförmiddag och även gått en liten runda så nu är de inne och sover gott tills sonen kommer från skolan.

Ja men nu har jag läget under kontroll... det känns riktigt skönt att gå iväg och jobba.

Om jag har stressat? Nej faktiskt inte....jag har lättstädat tack och lov för det televerket! ;)


För säkerhetsskull skrev jag en liten lapp...


Mina rara barn!

Ser ni att mamma har städat?

Det vore väldans trevligt att komma hem och se att det fortfarande är det...Tack!

Till R, vill du ta ut hundarna när du kommer hem!

Ät när ni vill för pappa är på travet...Ni kan laga tacco, allt till det är hemhandlat.


Kram Mamma!

 
 
Ammis

Ammis

24 april 2009 18:36

Jisses va du hinner med mkt innan jobbet kallar men det är klart att det är skönt sen att komma hem till ett nystädat hem (förhoppningsvis då...). Är säker på att dom inte stökar till alltför mkt. Önskar dig en härlig helg.

KrAMelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

24 april 2009 20:22

Fy bubblan vad du jobbar..........

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

24 april 2009 23:01

Neeeej inte.. härligt! var nöjd man blir sen eller hur...Tänk när mina barn var små kunde jag gå upp kl 5 på morgonen och bakar det är väl korkat kan man tycka..

 
Ingen bild

Ammis

25 april 2009 07:32

Oj nu blev jag snopen får jag säga!! Trodde du var MINST 4 år yngre, iaf när man tittar på kortet på dig. Men det är väl härligt att se så ung ut,sen gör man sig ju inte äldre än vad man är. Jag förblir nog alltid ung o. barnslig i min hjärna iaf men gudarna ska veta att man har väldigt roligt på vägen med att ha ett ungt sinne, det yttre får bli som det blir,inget man kan göra så väldans mkt åt. "Man är den man är när man inte blev den man skulle" brukar jag säga och alla olikheter är charmigt. Kul med alla era barn...'pust* Ha ha, jag som har EN!!! Men jag har ju en syster som har 4 (tvillingar också) och dom har man ju lånat under åren.
Önskar dig en härlig dag, tack för infon, känns bra att veta lite mer, då får man sig en bild, ser er ALLA framför mig med dig "donandes" i mitten som en ljuvlig gräddbakelse som har koll på det mesta ;o).

Kramelikram

 
Lena

Lena

25 april 2009 09:13

Ha en underbar dag i det vackra vädret!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

25 april 2009 11:39

Bra jobbat!

Vilken söt lapp du skrev. Hoppas det var västädat även när du kom hem sen!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

25 april 2009 20:43

Ha en trevlig helg!
Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards