Alla inlägg den 28 april 2009

Av Tin - 28 april 2009 23:23


Fick denna fina av Mita

Tack snälla du!!!



Mita prövar den berömda spikmattan som alla pratar om och jag är så nyfiken på hennes utvärdering.

Jag väntar med spänning....


Många kramar till dig Mita


Av Tin - 28 april 2009 20:14

Jag har haft en sådan bra arbetsdag med planering av utbildning till alla våra vikarier som ska jobba i sommar.

Vi har snickrat ihop ett bra program som inte får någon att somna. Dagarna ska vara lärorika men även roliga...det är minst lika viktigt.


Under eftermiddagen har jag planerat för mässan "Det bästa mötet" i höst. Där är vi också på god väg och jag tror den kommer att blir kanon.


Jag blev så glad när jag fick höra att mitt arbete som värdegrundsinstruktör ska fortsätta. Det är detta jag egentligen vill jobba med. Jag tycker det är så inspirerande att möta olika arbetsslag och handleda om förhållningssätt och bemötande som är så otroligt viktigt i äldreomsorgen.




Ovido - Quiz & Flashcards