Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Jag säger bara det...

Av Tin - 24 april 2009 09:30

Vilken underbar morgon och första morgonpromenaden när vantarna var överflödiga.  Solen skiner från en klarblå himmel  för att inte tala om fågellivet som är enormt.

Vårkänslorna bara bubblar av glädje!

Jag säger bara...vilken tur att jag har hundar annars hade jag kanske missat denna ljuvliga morgon.

Det kommer att bli sommarvärme i dag!!!


Nu bär det lite emot att åka till jobbet vid middagstid och jobbar till sent i kväll men vad gör väl det förresten!!!

Jag är ju ledig under helgen och det tackar jag för.


I helgen ska det skuras på altaner, såga ner barrväxter och så ska vi grilla naturligtvis. Bara långa härliga utedagar och så kommer barnbarnen. Vad bra! de gillar att blaska med vatten och hjälper gärna till med altanerna.


Ha en riktigt skön fredag och glöm inte att handla hem lite gott till grillen!


Vilket är ditt bästa grilltips?







 
 
Ammis

Ammis

24 april 2009 18:38

Har du barn-barn!!!!???? Har jag missat nått, herregud, inte trodde jag att du hade så "gamla" barn??? *förvirrad*
Vet hur skönt o, kul det är med barn-barn, hoppas ni får riktigt kul o. trevligt.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards