Alla inlägg den 2 april 2009

Av Tin - 2 april 2009 23:38


Det är väl typiskt! När jag hittat rätt klot, en bra teknik och käglorna faller och det många på en gång... då är speltiden för bowlingen nästan slut. Men vad spelar det för roll...kul har det varit ändå.


Middagen efter bowlingen var suveränt god! Jag åt pasta med strimlad oxfilé och gorgonzolasås och till efterrätt valde jag creme brylé med vispgrädde och vilda bär...mumsigt värre!!! Allt är ju så snyggt och konstnärligt upplagt så det är en fröjd att se.


Jag har fått en påskaward av Lena  Tack snälla du för den och många kramar till dig!



Nu måste jag lägga mig om jag nu kan sova så mätt som jag är fortfarande...

I morgon är det Fredag och sista arbetsdagen för denna vecka, underbart skönt!


Ha en bra morgondag!

Av Tin - 2 april 2009 16:45


Oj oj oj...det var jobbigt! *torkar svetten ur pannan*.

Har ni spelat fotboll med hundar någon gång? De är ju så himla snabba...men hur som helst var det skönt att vara ute och röra sig en stund efter jobbet. Säger jag som har varit i rörelse hela dagen ;).... 


Det är ju lika underbart väder i dag också, nu börjar jag verkligen bli lite bortskämd eller vad säger ni?

Måtte det hålla i sig till helgen....snälla...jag skulle bli så himla glad! :))))))


I kväll ska jag bowla med mina kollegor och sedan äta en bit mat efteråt, så familjen får klara sig utan mig i kväll.

Får väl vaska av mig den värsta svetten och snygga till mig lite så återkommer jag senare.


Ovido - Quiz & Flashcards