Alla inlägg den 20 april 2009

Av Tin - 20 april 2009 22:56


Vad ska jag hitta på i morgon när jag varit så flitig i dag kan tro...hmmm...

Å ja, det finns alltid något "bus" jag kan göra. Ledig är jag i alla fall så jag får se hur dagen blir. Det behöver jag inte bestämma nu.

Sängen väntar och det ska bli riktigt skönt att krypa ner. Jag ska bara ropa in Lisa och Harry som är ute för en sista "kiss" innan läggdags.


Tack för alla besök i dag så hörs vi!


Kram

Tin

Av Tin - 20 april 2009 20:37


Det är härligt att se när Harry och Lisa leker med varandra....


Harry med sina älskade ben men Lisa kommer...



Det där benet vill jag ha säger Lisa. Försök ta det om du kan, säger Harry.



Du kan inte ta det....



Efter lite busande hamnar benet på marken och frågan är vem som är snabbast att ta det. De är avvaktande båda två och väntar på rätt tillfälle... 


Lisa är snabbast...



Det var lätt att ta det från dig Harry!!!



Gott med lite vatten efter allt bus, tycker Harry och tar sedan bollen istället...



...men den vill Lisa också ha och leken tar fart igen!



Lisa brottar ner Harry lätt som en plätt!



Efter en lång stunds kvällsbus tycker matte att det är dags att gå in och vila och som alltid kommer...


...Harry som ett skott på inkallning medan Lisa tar det mer lugnt...ja ja, jag kommer jag kommer, i sakta mak.

Tror ni de var trötta när de kom in?



Av Tin - 20 april 2009 16:25


I dag har jag varit ledig...ledig och ledig? Vem kan vara det när man har två jobb??? Jag har ju ett eget företag också att sköta..."hemmet".


Hur mycket är det inte att göra en måndag, dagen efter ledig helg, när alla varit hemma och "företaget" går lite på halvfart. Jag borde ha ett nytt lönesamtal....hmmm...ska fundera på det ;)


Undra hur länge vi ska sitta här?

Till matte har städat klart naturligtvis!!!


Men jag är väldigt noga med att ta rast i bland och även friskvårdspromenader i vårsolen. Till luch åt jag en sallad med skinka, fetaost. Dagen har varit rätt behaglig ändå när jag tänker efter och det är ju rätt skönt att vara sin egen chef. Inga konflikter inte ens med hundarna ;)

De har skött sig alldeles utomordentligt och Harry tycker inte att Lisa lukta så gott längre. Löpet är över!!!















Ovido - Quiz & Flashcards