Alla inlägg den 18 april 2009

Av Tin - 18 april 2009 15:26


Jag håller på att fixa och trixa för vi ska ut på krogen i kväll...krogshow och sanningen att säga hade det varit väldans skönt att bara vara hemma och....Nej vet nån vad!!! Jag börjar låta som en gammal kärring! Ge henne en spark i ändan och se till att hon kommer ut och roar sig för en gång skull!!!


Det blir säkert jättekul när vi bara är där....man har inte roligare än vad man gör sig.



Av Tin - 18 april 2009 06:19

Jag önskar alla en riktigt skön lördag och hoppas att alla får njuta av vårsolen där ni bor!


Må så gott...ha det så bra!

Kram

Tin 



Av Tin - 18 april 2009 06:05


Sitter är tidigt på morgonen och njuter av en kopp kaffe i min ensamhet. Solen gör mig sällskap ser jag...vad härligt!

Några timmars jobb väntar och sedan är jag ledig hela helgen!!!

Jag var lite orolig att jag inte skulle få någon sömn i natt för Harry tycker att Lisa luktar såååå gott när hon löper.

Han hade väldigt svårt att låta bli henne i går trots att han är kastrerad.

Men som tur var somnade båda och sover fortfarande och det bredvid varandra....värre än så blev det inte.



Ovido - Quiz & Flashcards