Alla inlägg den 3 april 2009

Av Tin - 3 april 2009 23:11




Här får man göra allt för att hålla sig vaken.

Sonen är på skoladans och ska hämtas vid midnatt och dottern åkte till "stan" nu!!!

Så här sent!


Kompisar möter upp och de är gamla nog att ta vara på sig, hoppas jag. Men som jag sagt förrut...man kan inte oroa sig innan något hänt. Då blir man knäpp!!!


Vad gott det hade varit att få krypa ner under täcket nu men jag får vänta...*jäspar*...

Ungdomarna har ju påsklov nu så det lär nog bli fler sena kvällar här under veckan.


Påsk ja...brukar ni påskpynta? Påsken är under så få dagar så jag brukar inte lägga ner så mycket energi på det.


Tur att jag har sovmorgon...vilket innebär att sova tills jag vakna av mig själv.


Snart är det äntligen min tur att lägga mig...


God Natt!


Av Tin - 3 april 2009 17:33





Nu har jag tre lediga dagar framför mig och det är så gott!


Det verkar som om det fina vädret ska hålla i sig i morgon i alla fall. Då blir det en utedag och fixa och trixa i trädgården.


I kväll är husmor, jag alltså, lite trött och känner inte för att laga mat. Det får bli Pizza och det är väl okey en fredagskväll. Man kan inte vara nyttig och bara tänka sunt jämt. Får väl gå en extra runda med hundarna i kväll om det ska vara så noga...


Ha en fortsatt trevlig och skön fredagskväll!!! 


Av Tin - 3 april 2009 06:25

Ska snart köra till jobbet och det kommer att gå som en dans.....det är ju fredag.

Jag är bara så glad i dag, som har en hel ledig helg framför mig!


Ha en riktigt skön och bra dag!


Glad, gladare och ännu mer kan jag bli om...


Jag önskar att alla som besöker mig i dag, skriver en liten, liten kommentar......då blir jag "gladast"!!!


Kram

Tin



Av Tin - 3 april 2009 06:19


God Morgon alle samman!


En ny dag och en ny Award från Janet ...tack!

Du gör mig verkligen glad och många kramar till dig!


Ovido - Quiz & Flashcards