Alla inlägg den 15 april 2009

Av Tin - 15 april 2009 23:02

Då var det som vanligt sena kvällen igen men jag är inte så särdeles trött. När klockan är mycket och då ska man lägga sig!!!

Jag vågar knappt säga det....men jag är ledig i morgon också. Ni tror väl aldrig att jag jobbar...men jo då! Fast inte i morgon och i morgon ska jag nog bada Harry. Det kan han behöva...


Har plockat två fästingar på Lisa i kväll...otäcka djur!!!

Då har de små odjuren också vaknat efter vintern och de lär väl inte vara färre för de flesta har väl överlevt "suck".


Tack för alla besök idag!


Kram

Tin


Av Tin - 15 april 2009 21:36


I kväll har vi haft besök av Chris och Kickie frånVillarosa

Snorre var också med till Lisas stora förtjusning. Till helgen har vi tillsammans planerat att gå på Svenska delikatesser - en roligare krogshow och det utan hundar;) Det ska bli jättekul!!!


Min arbetarhelg naturligtvis, men ibland måste man bara ta lite ledigt för att "vara med" när det händer något roligt.

Därför jobbar jag bara halva lördagen och hela söndagen.

Vem vill tänka på klockan och att gå hem och lägga sig när man är ute och roar sig på lördagskvällen.

Inte jag i allafall!!!






Av Tin - 15 april 2009 18:04


Har fått några telefonsamtal både i går och idag som "stört" min lediga dag och man kan fundera på vilken nivå....

Den som gör ett bra jobb och alltid med ett gott bemötande behöver INTE ta åt sig...tänkte jag skriva ;)

...och gjorde också det.... men tänkte mer att... underbara människor, ni är guld värda och mycket att lära ut!!

Var inte rädda för att säga till när arbetskamratens bemötande brister. Ibland måste man säga något som gör ont att höra men förhoppningsvis kommer det något gott ur det. Vi ska samarbeta och inte motarbeta varandra.



Av Tin - 15 april 2009 09:25


Solen skiner :) men det är lite kyligt nu på morgonen. Det blir nog varmare framåt dagen.

Nu ska jag se till att göra alla de där "måsten" som torka golv, städa toaletter och tvätta lakan efter "påskgäster"


Det är lika bra att sätta igång!!!



Ovido - Quiz & Flashcards