Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Har åkt nattbussen hem...

Av Tin - 19 april 2009 01:45


Vilken krogshow vi varit på!!! Jag ångrar inte en sekund att vi åkte dit. God mat och en fanstastisk show med teamat "Svenska delikatesser" presenterat av en grupp från Nyköping. De var så otroligt duktiga!!!

De sjöng och spexade till många svenska låtar som alla känner igen och man kunde inte låta bli att sjunga med....




Det var alldeles lagom stor publik och showgruppen rörde sig runt oss och ibland hamnade de i baren...



Än en gång...vilken show!!! och till tjejerna...Lycka till i fortsättning!


Min man och jag har haft en supertrevlig kväll tillsammans med våra vänner Kickie och Chris.



Tack för en lyckad kväll!!!



 
 
Mita

Mita

19 april 2009 04:17

Du ser, det blev ju en toppenkväll.....

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kickie o Chris

19 april 2009 09:53

Tack för en junderbart trevlig kväll!!
Hoppas bussresan hem gick bra?¨

 
Sussi

Sussi

19 april 2009 10:04

Sånt där är så himla kul att gå på..
Det brukar vara så mycket bättre när man är så där nära istället för att sitta i en stor salong där man tappar lite av den charmen.

Ha en bra dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

19 april 2009 15:27

Det ser ut som ni haft en kanon kväll(:
Kram
Ann

http://ann.blogggratis.se

 
Ingen bild

storasyster

19 april 2009 15:27

Så firade jag min femtiosdag i Göteborg på Lorensberg där lokalartister sjöng slagerlåtar mycket duktiga de var bättre nästan än orgenalartisterna. Åt vi trerättes under tiden.

 
Anna

Anna

20 april 2009 19:41

Vilken fantastisk kväll ni måste ha haft! Du var säkert otroligt fin i din klänning också!

http://husprojektet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards