Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Pojarna uppvaktar...

Av Tin - 19 april 2009 20:33


Lisas kompis kom på besök idag. En liten söt pojke som Lisa bara älskar...som kompis...hon har ju Snorre nu!



Harry kommer i full fart men vänder tvärt...



...runda rabatten med en smidighet som bara hundar kan.

Han vill ju inte missa Lisas kompis och det gäller att skynda sig...



Lisa och kompisen samspråkar mellan staketets ribbor.

Du luktar lite extra gott idag, tycker kompisen.

Gör jag??? säger Lisa och lägger sig ner och berätta för honom att hon skaffat pojkvän...Snorre heter han...en riktig snyggning!!! Till sommaren hoppas matte på att jag ska få små valpar.



Nu är Harry också framme...



...Hej Lisas kompis! Kan du inte komma in och leka?



 
 
Kristina

Kristina

19 april 2009 21:28

Dom tre rejsande i trädgården, det hade väl varit mysigt. Jag får rejsa i Busters trädgård för där är det mer yta. Det går ju undan när vi jagar varandra!! Idag har jag jagat husse när han kämpade med handjagaren och så har jag skällt på den nya bilen som matte satt på gården. Jag skällde på åkerklipparen också, för att den gick sönder. Mycket att hålla reda på. Det kom en fasantupp också, typiskt att den var utanför staketet, annars hade jag tagit den jäk.., jag menar, token!! :)

Vovv från syrran, Sallie :))

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards