Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Här var det svettigt värre!!!

Av Tin - 2 april 2009 16:45


Oj oj oj...det var jobbigt! *torkar svetten ur pannan*.

Har ni spelat fotboll med hundar någon gång? De är ju så himla snabba...men hur som helst var det skönt att vara ute och röra sig en stund efter jobbet. Säger jag som har varit i rörelse hela dagen ;).... 


Det är ju lika underbart väder i dag också, nu börjar jag verkligen bli lite bortskämd eller vad säger ni?

Måtte det hålla i sig till helgen....snälla...jag skulle bli så himla glad! :))))))


I kväll ska jag bowla med mina kollegor och sedan äta en bit mat efteråt, så familjen får klara sig utan mig i kväll.

Får väl vaska av mig den värsta svetten och snygga till mig lite så återkommer jag senare.


 
 
Singo

Singo

2 april 2009 18:59

Jag är också sugen på bowling! Här har vi ätit sista biten av tårtan så det känns som om jag inte behöver något klot: Jag är ju ett! hahaha!

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Adam

2 april 2009 19:23

innan min mormor avlivade sin hund hade jag och hon jättekul med diverse bollar i mormors trädgård, allt i från tennisbollar till fotbollar! jätteskoj!

 
Lena

Lena

2 april 2009 21:36

Du har en påskaward att hämta hos mig ; )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards