Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Att "skicka" i väg ett klot...

Av Tin - 2 april 2009 23:38


Det är väl typiskt! När jag hittat rätt klot, en bra teknik och käglorna faller och det många på en gång... då är speltiden för bowlingen nästan slut. Men vad spelar det för roll...kul har det varit ändå.


Middagen efter bowlingen var suveränt god! Jag åt pasta med strimlad oxfilé och gorgonzolasås och till efterrätt valde jag creme brylé med vispgrädde och vilda bär...mumsigt värre!!! Allt är ju så snyggt och konstnärligt upplagt så det är en fröjd att se.


Jag har fått en påskaward av Lena  Tack snälla du för den och många kramar till dig!



Nu måste jag lägga mig om jag nu kan sova så mätt som jag är fortfarande...

I morgon är det Fredag och sista arbetsdagen för denna vecka, underbart skönt!


Ha en bra morgondag!

 
 
janet65

janet65

3 april 2009 01:36

det är roligt med bowling spelar i div 1 i sandviken men har tagit time out eftersom jag har ont i ryggen. när man har som roligast är det roliga slut....... typiskt men hoppas du bowlar igen det är jättekul. du har nåt på min blogg från mig kramizzzzzzzzzzzz

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards