Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Plikten kallar....

Av Tin - 28 mars 2009 06:19









Det regnar ute...min pappa sa alltid att... allt regn vi kan få innan midsommar är "guld värt".

Ja då ska vi väl vara tacksamma för regnet i dag för naturligtvis blir det en varm och torr sommar. Ja, här sitter jag redo för att snart åka till mitt arbete och nog var jag trött när klockan ringde och förbannade dessa arbetarhelger, bara några sekunder, innan jag slängde benen över sängkanten.


Nu måste jag sticka...

Ha en riktigt skön lördag!

 
 
Ingen bild

synne

28 mars 2009 09:27

God morgon,önskar dig en trevlig lördag.Ja du vad gör vi inte för att hålla vården i liv.Det är klart att vi hoppar ur sängen på lördagsmorgonen och skriker Jippi jag får äran att arbeta i dag med.Det är inte alla förunnat.Ha haha.Kram Synne

 
singo

singo

28 mars 2009 10:06

Jag brukar säga till barnen: Efter regn vad kommer då?!!!??? - Jo, solsken!!!! Och så är det alltsomoftast!

http://singo.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

28 mars 2009 18:53

Hoppas att du haft en skön jobblördag

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

28 mars 2009 19:27

Ha en underbar kväll ; )

Kramisar Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards