Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Tin - 13 mars 2009 21:53

Så där ja, då var även min arbetsdag slut och kan kan tränga mig ner i TV-soffan. Hoppsan! här var det minsann gott o plats....

Det är bara mannen, jag och hundarna hemma när ungdomarna har annat för sig i helgen. Det känns faktiskt lite konstigt....men som sagt, bara att vänja sig.


Sovmorgon i morgon.....va....hur skönt känns inte det?

Kan fundera på vad jag ska göra i morgon....ingen aning.

Förmodligen en morgonrunda med hundarna, äta frukost samtidigt som jag går en bloggrunda och läser dagens tidning...så tryggt och bra det låter ha ha....varje morgon i repris....


Nu får ni ha en fortsatt skön fredagskväll! Jag ska koppla av och njuta av det lilla som är kvar av den.



Av Tin - 13 mars 2009 10:07


Jag har en ledig förmiddag innan jag börjar jobba vid middagstid till sena kvällen. Visst hade jag önskat att jag redan varit "igång" på arbetet och kvällen varit ledig men men...

Nu försöker jag hinna med och förbereda för att komma iväg...

...nå väl, småbarn har jag inte men hundarna ska rastas och det kräver sin lilla tid så för deras skull känns det bra att börja jobba senare. De blir bara ensamma en liten stund innan sonen kommer hem från skolan. Det är fördelar och nackdelar med allt eller hur?


På jobbet har jag alltid fullt upp och kvällen kommer att gå väldans fort och vips!...så sitter även jag där i soffan och kan fira att det är helg.


Nä hä! Nu får jag sätta fart! Dags för en promenad med de fyrbenta.


Ha det gott!




Ovido - Quiz & Flashcards